Kızlar utanarak soruyorum 😣mahvetti beni 4-5 gündür bu kaşıntı mı mantar mı herneyse doktora da gittim fitil ve travazol krem yazdı ama hala canım yanıyor😭fitilin adı gyno lomeksın lütfen evde iyi gelebilecek bişey varsa söyleyin hangi krem vs cumartesi günü de sezeryan olacam 😒