Esndilara Evet kimler 36 dan sonra alttan muayene oldu? Nasıl bir durumla, ya da acıyla, stresle karşılaştınız hadi bakalım 😂🙈
Fatos_teke46 Esndilara herkezinki farklı olabilir bn anlatayım kendimi muaynemi yaptılar açılma 2 cm dediler ama sancı yoktu tekrar gittim çünkü kanama bslamisti yine 2 cm dediler kanama devam etti 2 hafta boyunca her seferinde sancım olmadığını belirttiler suyum bitmiş onu bile demediler kendi kendine gitmiş hissetmemistm üstelik bnde mecburiyetten özele gittim orda söylediler hemen sezeryana alındım normal olabilirdi doğumum ama suni sancı verilseydi bebeğim için riskli olurmuş neyse şükürler olsun şuan yanımda kucağımda 🙏🏻🌸
yildiz_07 Esndilara Kendini kasmadığın sürece sıkıntı yok ben 29-35-36 haftalarımda alttan muayene olmak zorunda kaldım 36. Haftada acile gitmiştim açılma varmı diye baktıklarında biraz acıdı hatta lekelenmem oldu ama normalmiş oluyormuş açılmaya baktıktan sonra, sadece kendinizi kasmamaya çalışın hiç bir şey olmuyor
Mk34 Bende hafta sonu olacağım heyecanlıyım.Doktorum acımadığını soyledi yani biraz el meselesi aslında diyebilirim😮💨
bahtnurr1 Yarın kontrol var 36da bakar mı bilmiyorum 😂 ultrasonla bakınca hiç acımamıştı daha öncesinde ama elle nasıl olur bilmiyorum. Sezeryan istiyorum zaten belki bakmaz diye de düşünüyorum. Lekelenme normalmiş rahim çevresi hassaslaşıp kılcal damarlar arttığından oluyormuş ama çoğalır veya kanamaya dönerse hemen hastaneye gidilmeli dedi ebemiz
Semy Esndilara benim vajinismus geçmişim vardı bi cihazla muayene etti farklı bi sebepten ötürü 32 haftalıkken canımdan can gitti
Seragurkan Esndilara nst sonucumda dalgalanma cıktığı için alttan muayene oldum. 33+5 de olmak durumunda kaldım. Açıklık olduğundan endişelendiler ama cok şükür ki açıklığım yoktu. Enfeksiyondan sebep nst sonucum o şekilde cıkmış. Şuan 35+5 haftalığım . doktorum nst durumuna göre alttan muayene ediyor diyebilirim. Anlık bir durum zaten eğer hassas bir yapınız yok ise dayanamayacağınız bir durum değil. Ama ister istemez ilk yaşayan biri olaraktan kendini kasıyor insan. Doğum anında bu süreci sık yaşayacakmışız zaten şimdiden alışsak iyi olur😅
Hilal-95 Seragurkan bnmde ntsde biraz fazla cıktı enfeksıyon var diye fitil versi altan bakıcakdı kullan 2 gun snra gel dedi yarn gidicem bakım ne dicek inşallah yoktur acıklık felan
Seragurkan Hilal-95 bana direk buscopan serum verdiler ve serum bitince tekrar nst bağladılar sonra herşey normal cıktı. 1 hafta sonrasında da kontrole gittim tekrar riske atmayıp nst girdim ve sonuç temiz cıktı şükür. İnşallah sizde istenilen sonuçla karşılaşırsınız. Cünkü biraz daha beklemeleri lazım bebeklerimizin☺️