Ben trendyoldan malzemeleri alıp minik spreyli kolonya şişeleri yapmayı planlıyorum. 100 tane falan yaparım. Hem bana oyalanma olur hem de uyguna geliyor baya. Eşimin arkadaşı makrome anahtarlık yapıyor onları paketleyip etiket yapıştırırım. Bir de çikolata ya da badem ezmesi yaptıracağım kaliteli bir yere. Herkes çikolata yaptırdığı icin gönlüm badem ezmesinden yana:)