Hsrttt Beta hcg değerim 1068 çıktı iki gün önce ve bugün doktora gittim de kesenin gözükmediğini söyledi sizce nedendir başınıza böyle bi şey geldi mi
pusatmom35 Hsrttt beta değerim 4000 di keseyi gormedi hatta ikiz gebelikten suphelenmisti. 3 gun sonrasi icin suyu cok ic tuvalete cikma dedi oyle de yaptım kese de embriyo da gözüktü
Hsrttt Busrasisman idrara sıkışık mı gitmiştin bide ben yeni öğrendim hamile olduğumu üç gün oldu ilk kontrolümdü
Busrasisman Hsrttt Hayır sabah uyandığımda test yaptım pozitif çıkınca hemen gitmiştim doktorum 1 haftalık kese göründüğünü söylemişti