Babydream Dün test yapmıştım silik çıktı bugün gidip kan verdim 47 çıktı beta son adet tarihim 17 eylül çok az değil mi beta yada geç döllenme olabilir mi ?
Nazlii__ Babydream olabilir Mesela benim adet düzensizliğim vardı bende tamda öyle oldu bende ilk gittiğim de 27 çıktı doktorum kimyasal gebelikten şüphelendi normal gebelik çıktı 11 haftalık olduk hatta 🍀
Belirlenmedi Babydream merhaba cnm benimde son adet tarihim 9 eylül 7 ekimde kan verdim beta 39.1 çıktı inşaşaşh güzel bir şekilde artar ❤️
Sinemokcu Babydream benim oglumda 44 çıkmıştı su an 2 yaşında korkma sen duzenli artarsa hic biseyi yoktur
Babydream Nazlii__ benim hiç adet düzensizliğim yok kuzum normalde bugün adet olmam gerekiyordu ama şüphelenip test yaptım kan verdim bugünde spnuç bu
Nazlii__ Babydream geç olmuştur canım bence sadece düzensiz olanlarda olmuyordur arada düzenli olanlardada olabilir diye düşünüyorum her şekilde bir gebelik var bir şekilde olmuş 😄 umarım gerçek gebeliktir ❤️
Babydream Sinemokcu Allah uzun ömürler versin oğlunuza 🥰 inşallah benimde artar pazartesi kan vericem baklım