Ydnhld 12 haftalıkken covid aşısı olan var mı aranızda? Ben 12 haftalıkken oldum , benim gibi erkenden olupta düşük yapan var mı ? Ben sadece 1 hafta grip gibi halsiz ve hasta gezdim onun dışında sorun yok.