duygulu62 bence kişiden kişiye değişiyor. Banada hamileliğin en güzel zamanı diye bahsetmişlerdi ama bi fark olmadı. Bulantılarım devam ettı ve hala devam edıyor. 7.aya yeni girdim hiç azalma olmadı. Üstüne birde bel ağrısı, kasık ağrısı, sık idrara çıkma, uykusuzluk, mide yanması eklendi. Her zaman dediğim gibi herşeye rağmen anne olmak çok güzel ❤️🤗