Ahlahanim Gulcin_010 ben birinde 11gün gecikmiştim yinede hamilelik çıkmamıştı. Hakkında hayırlısı olsun kardeşim. Olmazsada üzülme olur mu 🌼
Aslylmz Benim gecikmemin 11. Günde silik çizgi cıktı geç döllenme oldugu için kan testindede 32 hcg cıktı suan 19 haftalık erkek bebek bekliyorum 🥰 senin içinde hayırlısı olsun canım bi kaç gün daha bekle kan testi yaptır 🙂
Gulcin_010 Aslylmz sağlıkla kucağına alırsın inşallah pazar günü Kan verecem çünkü addet belirtim de yok