Mrvesengul Merhaba kızlar. Serklajlıyım ve şuan 38+1 haftalığım. Yarın dikişim alınacak. Doktorum uyuşturmadan alacağız dedi. Daha önce bu işlemi yaptıranlar yazarsa çok sevinirim. Uyuşturmadan olacağı için biraz tedirginim
Feriyecrin_annesi Mrvesengul ben de Şuracıkta bekleyeyim. Sezeryanla olacak dopumum ama önceden alırmı Doktorum bilmiyorum.