Merhaba hanımlar, dün 2.kez kürtaj olmak zorunda kaldım bebeğimi kaybettim. Kürtajımda çok zorlu geçmiş rahmimdeki perdeden dolayı. Ağrılarım var. Ama bu üzüntülere artık dayanacak gücüm kalmadı. Bir daha hamile kalmaya çok korkuyorum. Her sevincim yarım kalıyor. Psikiyatri desteği almamı söyledi doktorum. Benim gibi aynı durumda olanlar, böyle bir yardım alıp korkunuzu yenebildiniz mi? Şuan hiç birşeye inancım kalmadı gibi hissediyorum 😔