35SD28 Önceden çok sıkışık olunca sadece hapşurunca kaçırırdım. Şimdi covitim arada öksürüyorum 5.günüm çok sık idrar kaçırmaya başladım. Gebelikte sizce normal mi? 18. Haftadayım.
cahillesohbetikestim 35SD28 arada bende de oluyor normal bir şey ya 😊 geçmiş olsun bu arada sağlık şifa versin Rabbim 🤲
Mehtap_93 35SD28 bende gribim aynı dertten muzdaribim iç çamaşırım kalmadı her öksürmede ve hapşırmada kaçırıyorum artık bez kullanıyorum yoksa olmuyo hep ıslanıyo üstüm başım normal bi durum yani
Misseac Bende hapşırınca hafifte olsa kaçiriyorum normalmiş iş yerinde gebe olan arkadaslarim var onlardada oluyomus
35SD28 cahillesohbetikestim Amin inşallah Allah razı olsun. Çok şükür ayaktayım 5 gündür. Ablamda normal diyor ama covit olduğumu bilmiyor.
35SD28 Mehtap_93 evet, bende Karadeniz deyim kayınvalideme geldik çamaşır kurumuyor. Yıka yıka nereye kadar