Merhaba 32 haftalık gebeyim aldığım hiç bir takımdan böyle önü açık yelek gibi içliklerden çıkmadı bende bulamadım e bebekte falan. Hatta 10 lu hastane çıkışımdan da çıkmadı sadece kısa kollu çıt çıtlı badi çıktı. Doğumda ilk hemşireye verileceklere takımdan çıkan çıtçıtlı badiyi mi koymalıyım yoksa göbek düşmediği için rahatsız eder diye birkaç tane pazardan falan almalı mıyım o içliklerden