Bsrgrss AhsenAdaAda herhangi bir belirtim yok 5+3 günlük . Oğlumda 8. Haftada başlamıştı bulantılarım umarım bunda yaşamam😬
Civcivinannesiii AhsenAdaAda cok sukur iyi gidiyo iki aylik olduk 🥰🥰 bulantisiz istifrasiz geciyo gunler masallah🤭🤣🤩🤩
Naazli AhsenAdaAda 6+2 yiz. Yarın ilkkez doktora gidicez. Bugün midem bulanıyor. Şimdiye kadar hiç olmamıştı. Resmen mide öz suyum ağzıma geliyor. Çorba yapmam lazım canım hiç istemiyo 😕
Damlada91 6+2 düşük riskim var progestan kullanıyorum bu sabah kullanmama ragmen kanamam geldi yüreğim ağzımda yatıyorum rabbim bağışlasın bize miniklerimizi 🙏
asbehra İkinci hamileliğim diğer bebeği mi kaybettiğim için bunda da haliyle hep endişeli ve korkuluyum 6 haftalığız 🤲
BernaaaaG Bizde 8+2 olduk 5. Haftada bulantım başladı 3 gün sonra prilam kullanmaya başladım 2 gündür kullanmıyorum bulantım falan da yok geçti sanırım inşallahta geçmiştir 😊