sacmalamakizim Yeni doğum yapan hanımlar acaba genital bölgenizi ağda ile aldınız mı ben 55 günlük anneyim tedirgin oluyorum bir şey olur mu acaba 40′dan sonra iki kere jiletle aldım çünkü 🙄
bahtnurr1 sacmalamakizim genelde jilet kullanıyorum lazer yaptığım için doğum sonrası da lazere devam ederim zaten
Nurseda0408 sacmalamakizim canım ben 50 günlükken ağdaya gitmiştim zaten daha öncesinde de hamilelikte de hep ağdaya gidiyordum hiç bir sorun yaşamadım