2prens-annesii Son doğum tarihim 16 Kasım doktora göre ama sanki Kasım’a kalmadan Ekim’de doguracagim gibi geliyor 35+3 haftalık hamileyim son 1-2 haftadır epey zorlanıyorum 🤰🏻 2. gebeliğim 26 yaşındayım sizlerde durumlar nasıl 🤗
humasultan3443 2prens-annesii 25-30 kasım arası da bizim görünüyor 😊🙆🏻♀️ Ama aşırı korkum var nasıl olcak sancılar çok mu zor oluyo diye düşünmekten kendimi yiyorum bazen sağlıkla gelsinler inşallah halledicez rabbimin izniyle be 😂🤦🏻♀️ Ayakta durunca zorlanıyorum biraz karnım sertleşiyor kendini topluyor bi yere onun haricinde sıkıntım yok çok şükür
Escembir 2prens-annesii benimde ikinci bebeğim 18 Ekimde yani pzt günü mecburi planlı sezeryan olucam nasipse kızım geliyor 🌼 Bugün kontrole gittim 15 indede alabilirim demisti normalmiş hersey pzt sabah gel dedi 😍 37+4 su an
Damla34567 Benimde 12 kasım en son görünüyor 35+6 bende ekimde doğacakmış gibiyim kız çocukları erken gelir derler 🤷♀️Ayakta fazla duramıyorum 3 gündür ve sancılarım oluyor artık bakalım 😄
2prens-annesii Damla34567 2 gece hastanede yattım sancilardan dolayı Allah’tan acilmam olmadı da taburcu oldum 🤗 Ekim sonu gelecek hissediyorum 👼💙
ESBS61 Benimde 15 ile 20 kasım arasında doğumum olur dedi doktor ama benim daha erken olacakmış gibi geliyor bana hayırlısı bakalim
2prens-annesii humasultan3443 Bende aynı şikayetten 2 gece yattım hastanede nst de 50 60 larda sancım çıktı erken diye onlediler serum ilaç falan 🤗 fazla yormayın kendinizi ben çok yormustum kendimi 🤭 Artık evde iş yapmaktan merdiven çıkmam dahi yasakladı doktorum doğuma kadar yani en azından 37yi geçmemiz gerekiyor 🤰🏻
humasultan3443 2prens-annesii ay dikkat edeyim o zaman 😳😳 bundan sonra iş miş yok gözüm korktu şuan ya iyiki uyardın canım
2prens-annesii humasultan3443 Aynen kuzum ben doğum ve kış temizliği diye cam kapı halılar koltuklar mutfak dolapları banyo falan giriştim ertesi gün sabah kahverengi lekelenmem oldu sancilandim geçer diye bekledim geçmedi gece gittim hemen yatırdılar neden erken gelmedin diye kızdı doktorum ya acilman olsaydı diye 😑 Allah’tan olmadı çok şükür şimdi ne süpürge ne yemek sağlı sollu yatıyorum akşama kadar 😬
humasultan3443 2prens-annesii ay ciddiye almıyordum abartmayayım o zaman ya 😳 sen de dikkat et canım benim Allah korusun boş ver Burak işi evi damı yapılır sonra önemli olan bebişler 🙆🏻♀️😍
2prens-annesii humasultan3443 Valla öyle bıraktım artık saldım çayıra mevlam kayıra 💁🏻♀️😬 4 yaşında oğlumda sağolsun güzel dağıtıyor görmemek için muhteşem yüzyıl izlemeye başladım 😅😅😅
2prens-annesii Escembir Ayy ne kadar heyecanlı yaaağğhhh😍 Rabbim sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin inşallah bize de dua edin sağlıcakla kavuşalım bebislerimize 🤲🏻 🤗
Escembir 2prens-annesii hem heyecanlı hem korkulu tuhaf hissediyorum 🤭 Tabiki bütün hamileler duamda Rabbım herkese sağlıkla kavuşmayı nasip etsin bebislerine. Anne olmak isteyenlerde en kısa zamanda nasip etsin 🤲