gizemka Hamilelikte lor sakıncalı diye duydum ama bir arkadaşın yaptığı böreğin içinde olduğunu bilmeden yemiş bulundum 🙈 marketten alınmış lordur diye tahmin ediyorum ve kızgın yağda pişti ama yine de korktum :( börek vs içinde tükettiniz mi hamilelikte ?
bahtnurr1 gizemka ayy tam tercüme daha sağlıklı normal peynire göre protein oranı da daha yüksek lorun 😂
gizemka bahtnurr1 aynen normalde öyle ama kesilmiş sütten vs yapıldığı için tercih etmeyin falan bi sürü şey yazıyor internette. Ben de zaten hamilelikte hastalık hastası oldum 😅
gizemka gy0626 kesinlikle faydalı ☺️ Sadece pastörize olup olmadığına dikkat edilmesi gereken peynirler arasında yazıyor internette. Marketten aldıklarımızda ya da bi şeyin içinde pişenlerde zaten sıkıntı yoktur ama rahat olmak için tüketen annelere sormak istedim ☺️