Kızlar kızlar 18+3 ilk gebeliğim herkes bir şeyler hissediyor ben hiç bir şey hissetmiyorum üstelik göbeğimde çıkmadı 🙄(kilom var belki ondandır) sırt üstü yatınca alt karında sertlik var sadece. Hiç bir belirti falan hissetmiyorum hamile olduğumu bile unutuyorum normal mi bunlar ya🙄☹️ 20. Haftamda kontrolüm bir de gidip görsem mi bi evham yaptım ☹️