tly 33+3 üm bir aydır falan afedersiniz agızıma su geliyor sanki midem yukarı çıkıyor sonra bulanıyo daha demin oldu öğürdüm ama çıkaramıyorum 😥 ilk 3 ay da midem her gün bulanmasına rağmen sadece bir kere istifra etmiştim birdaha da midem bulanmamıştı😂 sanırım 3 ayın pisliğini bir sefer istifra ederek atmıştım acaba şu an da zorla çıkarsam geçermi diye düşünüyorum 🤔