Tugba316 Kızlar sürekli sıkışıkmışım gibi hissediyorum daha erken değilmi gebeliğin son haftalarında öyle olur diye biliyorum yoksa bebek büyüdüğü için mi ben öyle hissediyorum 🤷♀️
Minigimibekliyorum Tugba316 bende 16 haftalık 10 dk 15 dk da bir gidiyorum.akintimda vardı doktor idrar yolu enfeksiyonu dedi.antibiyotik içiyorum şimdi.
Nzr06 Tugba316 21 haftalığım canım yarım saatte bir gidiyorum sıkışıyorum doktorum bebek baskı yapiyor mesaneye ondandır demişti