smyhc Arkadaşlar doğum başlatmak için neler yaptınız fayda gördüğünüz şeyleri yazarsanız bize de fikir olur. 9 gunum kaldı ama ne yapıyorsam sancılarımı başlataamdım. 2 cm acıklıkla kaldık.
Bebegimicin1 smyhc bende 35 den 40 haftaya dar 2 cm aciklikla kalmustim ntsde sancim cikmazdi doktor bol yuru hurma falan bisey ye 2 gun icinde kendi dogmazsa yine suni sanci vericem dedi gunde 5 saat yuruyosum sabahtan 2.5 aksama dogru 5.6 gibi 2.5 saat daha yururdum evde surekli kapi dolap silerdim vileda bile yapmazdim oturup comelip kendimi zorlayarak silerdim ve bebek kendi sancisiyla gelmedi suniyle dogum yaptim sadece 3 gun boyunca yurudugum o 5 saat yurumeler sayesinde acikligim 3 cm olmustu hastaneye yatisim yapildiginda sanciyi vermwden once baktiklarinda aciklik 3 _ 3.5 gibi kisa zamanda dogum olur dedi sanciyi vwrdikten 2.5 saat sonr aogluaumu kucagima aldim 15 fun oldu bugun bol bol yuru yuruyebildigin kadsr 5.8 saat nekadar yurursen
Fatma8988 smyhc ay neler neler yapmadım… Ama işe yaramadı bence vakti saati var.. merdiven in çık Tarçınlı su iç Hurma ye Squat yap Ahududu yaprağı çayı iç Yürü yürü yürüü Sonuç 39+6😫
smyhc Fasulye24 çok stresli bir durum ya. Kafamıza cok taktıgımız bekledıgımuz ıcın midir ne devamı da gelmıyor.
Fasulye24 smyhc valla bende elimden geleni yapıyorum artık gelmezsede yapacak bişey yok yürüyüş pilates hurma ahududu yaprağı çayı 37+4m suan 38 olunca adaçayına başlicam bide çörek otuyla perine masajı yapıyorum
smyhc Bebegimicin1 evet herkes yürüyüş çok önemli diyor. Siz çok çok iyi yürüyormuşsunuz yalnız. Gundee 5 saat son zamanlarda herkesın harcı degıl baskası olsa gercekten 10 cm acıklıkla gidermiş belkide. Demekkş biraz da yapısal bu işler
Bebegimicin1 smyhc 2 gebeligimdede 2 cm aciklikla kaldim ilk gebeligimde 41. Haftamda dogum yaptim 2. Gebeligimde 40+3 de ve ikiside sunili boyle olacagini biliyodum doktora 38 de suniyi verin dogmaz dedim dinlemedi illa bekledi valla esim biraksa ve 1.5 yasinda kucuk cocugum olmasa 10 saatte yururdum yurumeyi severim normaldede esim kiziyodu tek basima cocukla yurudugum icin birden sancilanirim suyum falan gelir diye kizardi yurumeme ama yuru yuruyebildigin kadar acilmada faydasi cok
smyhc Bebegimicin1 bende yürüyüşü arttırdım baya. Hatta doulam bana 2 saat ara vermeden tempolu yurumeye calıs dedı ama olmuyor çok zorluyor kalça kemikleri falann. Müdahale istemediğim için hiç suniye yaklaşmıyorum ama bu gidişle sanırım bızım de sonumuz suni görünüyor
smyhc Fasulye24 çörek otuyla cok tavsıye etmıyorlar perine yi. Yakıyor tahriş ediyor rahimi diyo yakıcı bir yağ oldugu ıcın. Onun yerıne tatlı badem yağı veya buğday yağı ile yapın ben bunlarla yapıyorum doktroum bunları tavsıye etmişti.
smyhc Fasulye24 bide ahududu ve adacayı bende içiyorum. Adacayı süt kesiyormuş dediler bıraktım o yuzden. Zaten muallak olacsk mı olmayaxk mı riske edemedim
Bebegimicin1 smyhc ilk dogumda 4 saat deli sanci cektim ilkinde 11.30 da suni sanciyi verdiler aksam 20.15 de dogurdum 2. Dogumdada 13.30 da suniyi verdiler 16.14 de kucagima aldim okadarda korkma suniden dogumu hizlandiriyo aslinda ben 2. De kensdim istemistim daha erken haftalarda
smyhc Bebegimicin1 aslında korkudan ziyade mudahalesiz doğum istiyorum ama tabı içten içe korkmuyorum da değil 😂 dışardan ne kadarr güçlü görünsem de içerdr yasadıgımı bı ben bılıyorum 😂
Bebegimicin1 smyhc ilk dogumda korkmamistim ama ikinci dogumda korkmustum hastaneye gidecegim gunun gecwsi uyuyamamistim dusunmekten korkudan basima gelecekleri biliyodum ama korktugum kadar uykusuz kaldigim kadar korkmama gerek yokmus bosuna uykueuz kalmisim ilk doguma gore daha kolay ve daha hizli oldu
2Mommom Merdiven yuruyus yer silme hurma hepsini deniyorum 39 haftadayim bende de sancim yok,haftaya kadar olmazsa suniyle baslatiriz diyor bende arastirmaktan bi hal oldum ne yapsam diye 🤯