Bebegimicin1 kesinlikle normal doğumda bir noktadan sonra kesin beni diye ağlıyorsun 🤣🤣 her ikisi de zor ama yavrunu kucağına alınca geçiyor,,, benim mesela bacaklarımı kasmaktan 15 gün doğru düzgün yuruyemedim 3 gün tuvalete otururken ağladım nerdeyse