Merve_nurullah Merhaba kızlar 35. Haftadayım hapşırınca gülünce idrar kaçırma problemim başladı sizde yaşıyor musunuz nu durumu bi çözüm öneriniz var mı dışarı çıkamıyorum bu durum gerçekleşir diye
evlatkokusu0806 Merve_nurullah hamileyken idrar torban çok sık dolar yarım bile olsa onu dışarı atmalısın çünkü hapşurunca üstüne baskı oluyor altına kaçırıyorsun wc ye sık git kuzum yok sanarsın ama vardr idrarın benmde aynı hapşurunca kaçıyor hemen
Snnx Merve_nurullah ilk haftalarda yaşadınız mı ben fitil kullanıyorum sadece sabahları uyandığımda ayağa kalktığımda az bişey oluyor bi daha yok gün içerisinde sadece şu iki gündür oluyor
Zehra9616 Merve_nurullah normal ama dogum sonrana dikkat et ben ameliyat oldum maalesef buda normal olursa tekrar olucam
ebru23 Merve_nurullah valla oglumdada kizimdada yasiyorum 🤣🤣 napalim ya hamilryiz dikkat etsemde oluyo yani napalim
honeyland Merve_nurullah tuvaletden çıktım eşim birşey söyledi gülmeye başladım ve tutamadım idrarımı yaptığım halde kaçırdım 🥲