BEB_133 Merhaba kizlar son dönemde Ankara şehir Hastanesi’nde doğum yapan var mı hemsireler doktorlar nsillar ortam temiz mi odalar ilgi nasıl . Sbaah 6/7 gibi yatış verdiler ama doğuma saat vermediler KC gibi aliyolar bilginiz var mi
Tunammm BEB_133 1 hafta önce yaptım ben çok memnun kaldım tek kişilk odada eşimle 1 gün kaldık ilgi alaka süperdi yada bana iyileri denk geldi bilemiyorum
Ayku6138 BEB_133 Bende 35 haftalığım canım Ankara Şehir Hastanesine gidiyorum doğumuda Allahım nasip ederse orada düşünüyorum duydugum kadarıyla iyi dediler Allahım kolaylık versin sanada 🤲🥰
Isimsiz66 BEB_133 benimde hafta perşembeye gun verdiler cvplar benide cok mutlu etti insallah hersye guzl olur
Sinemmmmm58 BEB_133 ya ben 15 ay oluyo.ama benim yaptigim zaman cok cok ilgili ve temizlerdi surekli cop almaya oda silmeye geliyorlardi tek kisilik odada kaldim suan nasil bilmiyorum benimde 8.30 da belgeler doldu 10.30 da ameliyata aldilar
Rukiyeqltntssss Tunammm merhaba tesadüf eseri yorumunuza denk geldim de refakatçı olarak eşinizi nasıl aldılar bende normal doğum yapıcam 1 ayım kaldı da eşimin kalmasını istiyorum sizin eşinize nasıl izin verdiler
Tunammm Busrasisman Biliyorsunuz devlette hep aynı doktoru bulmak mümkün değil hep farklıydı doğuma girende kontrollerde kim denk geldiyse :)
-miraybf Bende orda Doğumumu yapmıştım. Aşırı ilgilerdi. Kesinlikle tavsiye ederim. Tek kişilik odalarda doğum oluyor. Serviste tek kişilikti ve eşim yanımda kalabilmişti.
BEB_133 -miraybf hadi ya bu çok iyi bende Sali günü gidecem son kontrol hftaya cumartesi doğumum var eşe izin vermiyorlar diye biliyorum
-miraybf -miraybf beklenmedik an da doğumum olmuştu. Eşimin mesleği gereği oradaydık. Normal doğum olunca gün belli olmuyor malum.aileler hemen gelemedi memleketten. Öyle eşim yanımda kalmıştı. Kimsemiz yoktu orda o an
Tunammm BEB_133 Eşine güveniyorsan başka kimsemiz yok de burada annem yaşlı de vs vs zaten sezeryan olacak anladığım kadarıyla tek kişilik odada olacaksınız doğum saatini bilmiyorum ben kontrole gitmiştim acil sezeryana alındım bebişimin kalbi yavaşlamıştı
BEB_133 Tunammm aynen ya ilk dogumum ozeldeydi eşim kalmıştı bundada eşim kalsın istiyorum açıkçası kimseyide bulamadım yanima
BEB_133 Tunammm valha heralde duyduğum kadarıyla en fazla iki kişilik mis odalar henüz karar veremedim eşimde işinden geri kalsın istemiyorum belki ektim gelir durum göre bajacam artık kızımda eşim yanımdaydı
BEB_133 Ayku6138 çok teşekkür ederim cnm sanada Allah kolaylık versin benimde haftaya cumartesi dogumum
Tunammm BEB_133 O zaman mecbur eşin kalacak 😊 tecrübeside varmış Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🤲
BEB_133 Isimsiz66 insallh canim vlaga artık kendimi tasiyamiom eğilip kalkamıyorum yatamıyoruz üzerine birde soğuk algınlığı ula başa vikmaya çalışıyorum bir haftadr