llFatma busra5501 kuzu gece yatmadan elini iyice yika uzan bacaklarını kendine ittir. Sok yavaş yavaş ben korka korka yaptım ama şükür ilk günü atlattım. Ben de bu konularda beceriksizim yani🤦 İlacın içindeki kağıtta yazıyor zaten.
busra5501 llFatma sağolasın tatlım ben gece aşırı su içiyorum ve aşırı tuvalete kalkıyorum bu gece su içmeden yapacağım inşallah🥰 cesaret aldım senden hadi bakalım.
Durubebegim busra5501 teşekkür ederim hayır bitanede tek yaşadım oda katıldı elimde değerlerini çok rahat alabildi aldıktan sonra bacaklarımın altına yasattık koyuyorum
asilto 37 haftaligim cati muayenesinde doktor kontrol ederken akintimin cok oldugu ve mantar oldugumu soyledi bana da bu fitili verdi gece uyumadan once kullaniyorum. 6 adet zaten.dizlerini karnina dogru cekerek fitili vajinana parmaginla ittirebilirsin en rahat oyle oluyor.
busra5501 asilto sizin şikayetiniz varmıydı peki. Sarı akıntım var sadece direk bunu verdi bakmadı alttan. Sarı akıntı enfeksiyonmuş. Geçmiş olsun teşekkür ederim 🥰
busra5501 llFatma 23haftalık bende kızımız olacak inşallah 🙏 💖 nasıl gidiyor, vitamin falan ne içiyorsun
llFatma busra5501 benim de oğlum olacak, Allah bağışlasın. Çok şükür ne bulantı ne kusmam oldu rahat bir hamilelik geçiriyorum. Az enfeksiyon çıktı bu da nazar boncuk oldu işte. Troit ilaç kullanıyorum,demir, D vitamini kullanıyorum sadece..☺️
Amigurumistanne busra5501 ilk hamileligimde bende çok enfeksiyondan çektim baya kullandım bu fitili artı antibiyotik ilaçlar enfeksiyon daha tehlikeli inanın o yüzden mutlaka düzenli kullanın yatarak parmağınızla yerleştirip ittirin biraz alisirsiniz merak etmeyin zor değil
busra5501 llFatma maşallah maşallah 🧿 benimde bulantım kusmam olmadı idrar yolu enfeksiyonum oldu şimdide böle bişi işte. 🙈 Bende tiroid ilacı alıyorum 75 mg. Onun dışında omega, d vitamini magnezyum ve demir. Sağlıkla al canım kucağına
busra5501 llFatma yok gerçekten uyuya kaldım ben yemeği geç yedim 9 gibi eşimle dizi izlerken uyumuşuz gece yataga kalktım ama gözümü açıp yapamadım. 😆