Merhaba kızlar, burda henüz yeniyim 7+0 haftalık hamileyim doktor rahim içinde bölgesel bi kanama var keseye uzak ama progestanı vajinal fitil olarak al dedi onu da beceremiyorum ama inanılmaz şiddetli ağrılarım vardı adet ağrısından belki 10 kat ama sebebi sanırım bu kanama. İçerde olan bu kanama şükür ki dışarda etkisini göstermedi ama çok korkuyorum. Bu dinlenme ile düzelebilecek bir durum mu? Sevgiler 🌸🤰🏻