Merhaba hanım bu benim ikinci gebeliğim normalde düzenli adet görmüyorum kizligimdan beri yine gecikti sandım tam 13 gün gecikmisti biraz şüphelenmeye başladım be ondan bir buçuk hafta öncesinde de çok değil ama iki katarin hap üç dört tane de antibiyotik kullandım doktora da sormayı unuttum bu durumu yaşayan varmı bir problem olur mu acaba 5 haftalık şuan
Google da bir sürü şey yazıyor kafam karıştı