Funda2735 sezaryen mi düşünüyorsun çünkü bi arkadaşına önermişti o memnun kalmadı memnun kalmama sebebi normal istemiş sezaryene almış diye ki normal doğumu destekleyen bi doktor diye biliyorum çünkü ablam suni sancıyla yaptı son ana kadar normal diye uğraştı yani sezaryen yapıyorsa bi bildiği vardır yapmıştır bence ☺️