Ayse2403 Selam hanımlar benim gibi Almanya da doğum yapacak olanlar var mı tanışalım mı ben 25 yaşında ikinci çocuğumu bekliyorum 40 haftalık hamileyim gelmezse pazartesi gününe kadar hastaneye yatacam ilk kızımda da süreç böyleydi sizde durumlar nasıl
minikkusummm Ayse2403 sag salim alirsin insallah kucagina 🙏🏻 Bende almanyadayim 29. haftanin icindeyiz ama hastanede yatiyorum Präeklamsie geciriyor olabilecegim söylendi sonuclari bekliyoruz
nartanemm Merhabalar bende almanyada doğum yapacağım 2ci hamileliğim kızımda 41 hafta bekledik suni sancıyla doğumun başladı bakalım bunda nasıl olucak
AysunUgur Selam, bende Almanyadayim kızlar, 11 +4 💜 Sizi bulmuşken sorayım 😁 burda ebe bulmak gerekiyo diyorlar, hamilelik sureci onunla ilerliyomus, o şart mı 🙄
Ayse2403 AysunUgur tam emin değilim yanlış demiş olmayayım ama ilk doğumda mecburi galiba çünkü ben istememiştim ama bi şekilde gelmişti ebe zar zor bulmuştuk bi tane ama iyi olmustu bebeği kontrol etmişti kilo boy sarılık bi sorun var mı yok mu diye bide dikiş ağrılarına çok yardımcı olmustu
minikkusummm AysunUgur sart degil canim ama bu haktan yararlan derim kesinlikle. Ben suan 29. haftanin icindeyim ve suan Präeklamsie geciriyor olabilecegim icin hastanede yatiyorum. Bunuda sagolsun buldugum ebe sayesinde ögrendim. Tanismaya geldiginde beni görüp direkt iyimisin agrin sizin mi var diye sordu sonrasinda ne yapmam gerektigi hakkinda beni yönlendirdi. Ilk hamileligim oldugu icin hic birsey bilmiyorum bu yüzden dogumdan sonrada büyük bir yardimcim olacagini düsünüyorum. Simdiden arastirmaya basla derim cünkü genelde zor bulunuyorlar
AysunUgur minikkusummm Teşekkürler canım, sana acil şifalar diliyorum, inşallah sağlıkla kavuş yavruna 🤍 insallah bende iyi birini bulabilirim 🤲
Hmsrln @AysunUgur Bende ebemizi ayarladım canım 17. Haftamızda ilk buluşmamızı yaptık ve yeni randevuda ayarladık. Çok zor bulunuyor gerçekten aramaya başla geç kalmadan. İyi de oluyor aslında, doktor muayenesinde insan her şeyi soramıyor unutuyor veya hızlı hızlı bakılıyor her şeyi sormaya fırsat bulamıyor insan. Burda ise merak ettiklerini internetten yalan doğru araştırmak yerine ebeye soruyorsun sana her konuda bilgi veriyor. Tavsiye ederim yani ☺️