Rkyerty Arkadaşlar 3cü ayı doldurdum hamileligimde ama 2 haftadır sol kaburgamin bittiği yer yan tarafım hem aşırı agrım var hemde dokunamıyorum o kısma bebegimle alakası varmıdır yaşayan varmı korkuyorum acikcasi
Melikeke Rkyerty o aylarda illa oluyor insan kendini ister istemez dinliyor hiç ağrımayan yeri bile anlamsızca ağrıyor doktoruna sor çok korkuyorsan da bi görün bence hastahaneye ama bence bi sorun yoktur:)
Mehtap38- Rkyerty korkutmak ıstemem ama doguma kadar gecmeyecek dedı dr um.ahh ben neler cekıyorum kaburgam içimde kırılmışta batıyormus gıbı.cok acıyınca parol ıc dedı ama bı faydasını gormedım
Blge1 Ayy benimde öyle sağ kaburgam ağrıyor 18.haftalığım sabah kalktığımda bişey yok 3 4 saat sonra başlıyor akşamları daha çok ağrıyor gün içinde yatmam gerekiyor sanırım arada çalıştığım için pek mümkün olmuyor.