Nefes34 36+4 kızlar karnımda busuru su var sanki rahat hareket edemiyorum yatamiyorum geceleri Karnımda değişik birşeyler oluyor dün sol kasıklarıma sanki iğne batiriliyormus gibi bir ağrı oluştu sizce normal mi gece uyku düzeniniz nsl
Deriin Nefes34 36+5 iz bizde 2 gündür garib bi hal alkdık dün cok şiddetli bel agrısı yaşadım sabaha kadar bugun uyuyamadım rahimde baskı igne gibi ve şuan hala var duş aldım hala aynı sanki böle adet olcakmiş gibi hisde var .. sabahda böle kremsi akıntı geldı bianda :/ yarin kontrolumuz var zaten bakalım sanada gecmiş olsun