Kızlar ben orda doğum yapıcam Allah’ın izniyle ama bu sefer kaynanamı götürmek istemiyorum iki çocuğum var o evde onlara baksa ben gelene kadar yeterli bana sorum şu doğuma eşimle gidicem eşini de sancı odasına alırlar mı acaba ikinci ilk doğumumda almışlardı yanıma taki doğumaneye girene kadar ikinci çocuğumu da tam korona yeni çıktığı için almamışlardı şimdi nasıl bilmiyorum sizce özel hastaneler nasıl bu konuda