Babyandmom22 ahududu çayı diyende var ahududu yapragı çayı diyende 🤔 bnde 34. Haftamdayım görümcem yurtdışından sallama çay getirmiş içiyordum bnde bilmeden tadı güzelmiş diye böğürtlen frambuaz ahududu hep karıştırırım o yüzden ne çayı bilemedim meyve çayıda zararsız diye içiyordum😂 sonra ahududunun bu özelliğini duyunca kutunun üstünde yazanın çevirisini yaptım ahududu çayı içiyormuşum megerse 🥴🥴 erken başlamadım umarım 28-29 haftadan dan beridir içtim yani🤭😂