Meyysaa hiç korkulacak bir sey yok,gebeliğe bağlı şekilde de olabiliyor çünkü. Bende hamileliğimin ilk başında öğrenince çok tedirgin oldum ilaç kullanımıyla denge altına alıyorlar bebişede zarar verecek ilaç değil verdikleri suan 28+1deyiz allah şükür bir sıkıntımız yok. Dengede tutuyorlar tiroidi o yüzden içini ferah tut korkulacak bir şey yok merak etme ☺️