merveak81 Canım hamişler, 3.bebikime 10 haftalık hamileyim. 2 çocuğum da sezeryan ile oldu. küçük oğlum 7 yaşında ve ben 3. bebikimi normal doğum yapmak istiyorum çok ku imkansız var mı ben gibi anneler bir tesselli lüffen🙈