Merhaba, benim de gebelik şekerim var. Doktorumun yönlendirmesiyle endokrinoloji doktoruna muayene oldum. 3 aydır takip altındayım. Benim 1 saatlik tokluk şekerim 297 çıkmıştı aşırı yüksek. Diyetle düştüğü için insülin başlamadı. Zorlansam da diyet yapıyorum yiyebileceğim şeyleri liste olarak doktor verdi. Ama sen de glisemik indeksi düşük olan besinlere bakabilirsin netten. Geçici bir süreç olmasını umuyorum. Pirinç, makarna, patates, hamurisi, tatlı, abur cubur, kızartma, mısır yemiyorum. Ayrıca meyvelerden de şekerli olanlar yerine lifli ilanları tercih edebilirsin. Çiğ kuruyemiş tüketiyorum. Badem, fındık, ceviz. Bol su tüketmelisin. Ekmek kepekli ve tam buğday denememe rağmen tokluk şekerim 140′ın üstünde çıkıyor o yüzden ekmek yemiyorum. Ekmek yerine bulgur pilavı tüketiyorum. 3 ana öğün 3 ara öğün yapmalısın demişti doktorum. Bebek gelişimi için doktor sorun var demediyse kendine stres yapma suyu da güzelmiş. Yediklerine dikkat et. Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin. Bu arada ben 34. Haftaya girmek üzereyim.