Aysehatun evet canım konuşmuştuk aynı haftadayız😊en son detaylıya gittim canım ondan sonra muaneye gitmedim şuan hiç bilmiyorum kilosu Boyu ne durumda ama iyiyiz çok şükür doktorum tatilde ayın 11i gibi gidicem o zaman öğrenicem hayırlısıyla🙏🏻Senin nasıl Bebişin herşey yolunda mı