Ben de 30 haftalıkken pozitif çıktı sonucum. Şu an 31. Haftamdayım. Bence siz de test yaptırın eğer pozitif çıkarsanız acilde kan alıp ihtiyaç varsa kan sulandırıcı kullanıyorsunuz. Bebek için önemliymiş test yaptırmanızı tavsiye ederim. Bu arada ben grip gibi hafif atlattım 3 güne geçti zaten. Yeter ki siz panik olup psikolojik olarak da bebişleri etkilemeyin ☺️