Aytmel ben de iki dozumu tamamladım.İlkinden sonra kol ve baş ağrısı yaşadım yalnızca bir gün. İkinci dozun ardından ertesi gün yine kol ağrısı ama her iki kolda olmak üzere, bacaklarda ağrı,baş ağrısı ve halsizlik oldu o da bir gün içerisinde geçti çok şükür bana açık havada yürüyüş yapmak iyi gelmişti ikinci dozdan sonra yan etkilerim hafifledi sanki bilmiyorum 🤷🏻♀️