Merhabalar, benim pazartesi günü kan tahlilimde 1068 değerle hamile olduğumu öğrendim. Bugün kontrole gittiğimde doktor kese göremedi, boş gebelik olabilir dedi ve tekrar kan istedi. Bugünki değerimde 3016 olarak çıktı. Artış var ama sanki az gibi. Doktorada ulaşamıyorum.Sağlıksız gebelik olabilir mi başına gelen oldumu ? Bilgisi olan varsa yardımcı olursa cok sevinirim