MommyTeacherandHappy Kızlar nasıl gidiyor? Ben iyice heyecanlanmaya,sabırsızlanmaya başladım.31+5 olduk evdeyim yapacak bir şey de bulamıyorum,forma giriyorum tv izliyorum yemek yap, topla ev işleri rutinlerimiz falan gün bitip gidiyor sanki. Sizlerde durum nasıl? 🥰
kedilianneee MommyTeacherandHappy 30+4 bende çok heyecanlıyım. Bir an önce geçsin zaman istiyorum 🥰 Bende evdeyim yapacak bir şey yok senin gibiyim aynı. Geceleri uyuyamıyorum belimde ki agrı bacağıma vuruyor sağa dön sola dön sabah edıyorum ağırlaştım gibi artık 😊
Meryemtrksoy MommyTeacherandHappy bizde de aynısı işte kalk günlük işler filan heyecan desen dorukta zaman geçsin diye bekliyoruz işte 😍odayı boyatayım dedim hiç istediğim renk olmadı şu an ona çok üzgünüm 😢😢
ogretmen_anneee MommyTeacherandHappy bebegi kasıklar da hissetmesem baskı yapmasa çok güzel olacakta işte ….
yesQ MommyTeacherandHappy ben de 30+4 oldum normalde çalışıyordum şimdi evdeyim ama bana zaman gayet hızlı geçiyor gibi geliyor ya bi yandan doğsun istiyorum ama sanki hala hazır değilim doğmasına bi yandan da korkuyorum 😂 geceleri özellikle kasıklarımda ağrılar oluyor inş normaldir bidahaki kontrol ay sonu heyecanla bekliyorum oğlumun ne kadar büyüdüğünü öğrenmek için 🥳🥳
MommyTeacherandHappy kedilianneee gece uykusuzlukları bende de mevcut maalesef 🤦🏻♀️Eşim yastığa kafasını koyunca uyuyor öyle özeniyorum ki😅şimdi sağa yatıyorum sağ tarafım ağrıyor sola yatıyorum sol..
MommyTeacherandHappy Meryemtrksoy Oda mı yaptınız? Güle güle kullansın inşallah üzmeyin kendinizi bir renk sonucta 😌
Smy01 Benim bugün sol kasığımdan belime vuran bir ağrım var dr umda izinli bugün parol etki etmiyor yatıyorum şimdi 😔
MommyTeacherandHappy Smy01 bu yalancı kasılmalar dedikleri mi acaba? Doktorunuz ne dedi yalnızca parol mu verdi?
Meryemtrksoy MommyTeacherandHappy Allah razı olsun ay öyle de bi görme 😂sinirden gülüyorum allah yarabbi
Smy01 MommyTeacherandHappy bilmiyorum ki yalancı sancılar mı parol ve magnezyum ilacını ve dinlenmemi söyledi yarına kadar
-Eflatun- MommyTeacherandHappy ben yolda yürürken bir anda belimin ortasına tam kalça üstü bel çukuru diyebilirim birden oraya bir ağrı girdi sonra belime iyice yayıldı yürüyemedim iki büklüm oldum yolun ortasında devamında karnıma girdi ve karnım sertlesti böyle olmuştu baya sürdü Dr bunun yalancı sancı olduğunu söyledi
MommyTeacherandHappy ebruus evet evet geçmiyor 🤷🏻♀️Bebişi görüş günleriniz ne zaman benim pazar günü daha da var sabırsızlanıyorum
ebruus MommyTeacherandHappy ben bu hafta 2 kez gordum 3 d echo yaptirdim ve jinekologa gittim 🙈 bidahaki 5 kasim
MommyTeacherandHappy ebruus oh bol özlem gidermişsiniz 😍😍 darısı bize herhalde 32den sonra iki hafta bir mi çağıracaklar muayeneye merak ediyorum sıklık artacak sanırım
MommyTeacherandHappy Meryemtrksoy Hep gülün anı işte😅😅 boşverin amaannn renk sizden bebeğinizden kıymetli mi fırsatınız olursa bi daha boyattırırsınız
MommyTeacherandHappy ogretmen_anneee meslektaşız sanırım🥰 kaç haftalık oldu acaba kanal pozisyonuna girince kasıklarda baskı oluyormuş sanırım ki bizim haftalarımızda da bu pozisyona geçmeleri çok normalmiş sağlıcakla bir kavuşsaydık
Meryemtrksoy MommyTeacherandHappy öyle öyle sıkıntı yokda ağırlaşıyoruz yA artık hiç iş yapmadım yok ev zaten büyük iş çıkıyor yA sürekli bi an önce toplamak da lazım artık zamanımız da az Allah hepimize sağ Salim zamanında doğurmayı nasip etsin de artık oturup bekleme zamanımız ya 🤷♀️Hamileyim diye bide herşeye üzülüyorum kahroluyorum
ogretmen_anneee MommyTeacherandHappy evet canım z😌 Evet dogum pozisyonuna geçti 27 haftalıkken ancak 3-4 gündür baskı oluyor kasıklar da . Uzanınca geçiyor ayakta duramıyorum çok 🤦🏻♀️
ebruus MommyTeacherandHappy ben simdi 3 hafta sonra sonra 2 haftada bir 35 ten sonra galiba her hafra bizde
miraybilir Bende ikiz 30+3 teyim Allah izin verirse kasımın sonunda bekliyoruz bebişleri çok heyecanlıyım bebeklerim tam göğüs kafesimin altında ve bazen taş kişi oluyorlar nefes alıp vermem hafif zorlaşıyor onun dışında hiçbir sıkıntımız yok