Selen_eymen 33 haftalık olduk. Ancak 3 gündür idrar yaparken yanma, ağrı oluyor. Monurol verdi doktor gece içtim. sabah hala ağrı devam ediyor. Yaşayan varmı nasıl geçirdiniz. 🥺