Ozlem2206 valla ebebekten aldıklarımla onu yan yana koyunca elleyince bariiiiiz derece de fark var yumuşaklık konusunda yani ayırt edememenize şaşırdım yani. Ayrıca zaten paketinde de %20 polyester yazıyor ben kafamdan sallamıyorum yani. Gayette arasında fark var ebebekten aldığım zıbınlar pamuk gibi ipek gibi ikisini kıyaslamak bile doğru değil