ftmtly Allah’ın izniyle bişe olmaz inşallah kuzum ama doktor tedbir amaçlı progestan kullandırsaydı keşke en azından önlem olurdu ama doktor en iyisini bilir tabiki bende peçeteye leke geldiği an doktorum progestan al sabah akşam bir tane iç başla demişti çok şükür başladım ona rağmen içim huzursuz oldu bidhaa aradım dedi gel sen durmican belli ( doktorum abim gibidir aile dostu ) gittim baktı hamileliğin her döneminde leke ve kanama bir risktir hiçbir problem yok ama 3 tane pruluton iğne vereceğim progestana da devam et dedi iğneden bir tane vuruldum Bidaha gelmedi Allah’a bin şükürler olsun sana da yarın kontrolde bakar zaten bişe varsa iğne ya da ilacını verir korkma kuzum Allah büyük dua et hep