Kızlar biontek asi olup dogum yapan var mi? Bir kaç kişi asi olunca kalbi duruyor dedi bir kaç kişi zarar oluyor çocuğa dedi. Sag saglim kucağına alan tanıdığınız var mı ya da kendiniz asi olup dogum yaptınız mı? Eminim benim gibi cok merak eden vardır