Elffnur Yaşayan varmı arkadaşlar karın ağrısı yaşıyorum dünden beri ve cok fazla gaz sancısı yaşyrm🤦🏻♀️
Minteha Elffnur benim de gün içerisinde aniden kasıklarıma ağrı giriyor. Son haftalar normal sanırım. 38+4 sağlıklı gelsinler inşaallah 🤲🏻
mislinaninannesi Elffnur benim ikinci gebeliğim. ilk gebeligimde son gunlerimde cok geğiriyordum geceleri. bikac gun sonra doğum yaptım.simdiki gebeligimde de 1 haftadır aşırı mide agrım ve geğirmem var 37+6yız
Elffnur mislinaninannesi benimde 2.gebeliğim ilkinde böyle bişey olmamıştı hiç bi düzeliyo bida başlıyo şişknlk ağrı bakalm nolcak🤷🏼♀️
merveayaz Bnde ilkte hic bype bsey yasamadim ama 2. Gebeligim agri sizi hersey var yind cok sukur evlatlarimiz saglikli olsunda
Gamzeeylul24 Ya benim de aynı şekilde gece uykulardan uyandıran bir gaz sancım var son 1 haftadır 38+6 oldum sağıma soluma dönerek yatıyorum haliyle sağıma dönünce bir anda sancı kitliyor gaz sancısı çok fena