Sema_hysz Kızlar az önce yürüyordum sağ tarafıma çok kötü bi ağrı girdi yaklaşık 5 dakikadır hala devam ediyor çok kötü kasılıyor hemen biyer buldum oturdum ama hala geçmedi ağrısı karnımdan kasıklarıma doğru çok fazla ağrı var karnım da sertleşti
Seldancr Bendede oluyo son haftaların mı doğum sancısı değil düzenli sancı olunca doğum sancısı oluyo