Mrvksm yani açıkça söylemek gerekirse memnun kalanlarda varmış memnun kalmayanlarda varmış ben öyle duydum, ilk gebeliğim, her zaman güler yüzlü karşılandık ben ve eşim sorduğumuz sorulara hep cevap aldık doktorumuzda gerekli herşeyi söyledi, meselâ biz uzakta oturuyoruz bazı konuları telefon ile hallettik bu zamana kadarda hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür elhamdülillah