Zehrabggg Bizimkinin de maşallahı var. Ağrılarının olması normal cnm bizde 31. Haftadayız. Aynı durum bendede oluyor son kontrolde doktorumuz bebeğin ters pozisyonda olduğunu ve bebeğin alt tarafa baskı yaptıkça ağrılarımın olacağını söyledi. Bebeğin durumunda elhamdülillah çok şükür bir sıkıntı yok. 🌸☺️