Merhaba annelerimiz 🌸
Benim sıklıkla olmasa da arada sağ tarafıma ağrı giriyor o an yürüyemiyorum. Ama araştırdığım kadarıyla sancı değil düzenli aralıklarla giren birşeymiş sanırsam. Sadece ağrı giriyor ve öyle kalıyor geçene kadar yürüyemiyorum yürüdüğümde daha fazla ağrıyor. Bu normal mi sizde oldu mu