H1994 memnunum herhangi bi prıblem yaşamadım bugüne kadar. İnşallah sizde memnun kalırsınız. Bü özel hastane değil ilgi ortalama, ama herşeyi harfiyen uyguluyorlar eksik birntedavi teşhis yok. Bir özel doktor gibi sohbet yok tabiki sadece bebek iyi yada sıkıntı var gibi temel bilgiler veriyorlar detaylarda boğulamıyorsunuz🤣